שון וייסמן נבחרת ישראל / נבחרת ישראל: אלון חזן מדבר על עתידו של ערן זהבי ב-103FM : השחקנים אופטימיים ומאמינים כי אפשר לנצח את סקוטלנד.

אתלטיק בילבאו ניצחה 0:1 את אלאבס. שינויים פרסונליים בסגל נבחרת ישראל המתכוננת למשחק מול לטביה במוקדמות יורו 2020 (שישי, 21:45, שידור ישיר בכאן 11): היום הוא עשה את זה! ערן זהבי צעד עוד שני צעדים לעבר התואר הכובש הגדול בתולדות נבחרת ישראל. חלוץ נבחרת ישראל זכה לכבוד לאחר שקיבל את מספר הקולות הגבוה ביותר בקבוצה במסגרת הצבעת האוהדים, התייחס לכוונות הרכש לינואר (''אם יגיע חלוץ .

מואנס דאבור, שספג שריקות בוז מהקהל בסמי עופר וכבש את השער השני לזכות ישראל, ייפתח הפעם על הספסל. × ×'חרת ישראל: אלון חזן מ×
× ×'חרת ישראל: אלון חזן מ×"×'ר על עתי×"ו של ערן ×–×"×'×™ ×'-103FM from sport1images.maariv.co.il
אלון פיזיותרפיסט מקצועי, רציני עם ידיים טובות ונותן למטופל ביטחון שהכול יהיה טוב! שון ויסמן חוגג (רדאד ג'בארה) שחקני נבחרת ישראל חוגגים בטירוף עם וייסמן . חלוץ נבחרת ישראל זכה לכבוד לאחר שקיבל את מספר הקולות הגבוה ביותר בקבוצה במסגרת הצבעת האוהדים, התייחס לכוונות הרכש לינואר (''אם יגיע חלוץ . באימון הערב תורגל אותו הרכב, בו יש רק שני נציגים . מואנס דאבור, שספג שריקות בוז מהקהל בסמי עופר וכבש את השער השני לזכות ישראל, ייפתח הפעם על הספסל. שון וייסמן מול יונתן כהן. חלוץ ויאדוליד אמור לקבל דקות כמחליף. ערן זהבי צעד עוד שני צעדים לעבר התואר הכובש הגדול בתולדות נבחרת ישראל.

שינויים פרסונליים בסגל נבחרת ישראל המתכוננת למשחק מול לטביה במוקדמות יורו 2020 (שישי, 21:45, שידור ישיר בכאן 11):

אלון פיזיותרפיסט מקצועי, רציני עם ידיים טובות ונותן למטופל ביטחון שהכול יהיה טוב! שינויים פרסונליים בסגל נבחרת ישראל המתכוננת למשחק מול לטביה במוקדמות יורו 2020 (שישי, 21:45, שידור ישיר בכאן 11): מואנס דאבור, שספג שריקות בוז מהקהל בסמי עופר וכבש את השער השני לזכות ישראל, ייפתח הפעם על הספסל. החלום של בן ממן מגיל צעיר היה לכבוש עבור נבחרת ישראל באליפות אירופה. באימון הערב תורגל אותו הרכב, בו יש רק שני נציגים . השחקנים אופטימיים ומאמינים כי אפשר לנצח את סקוטלנד. ערן זהבי צעד עוד שני צעדים לעבר התואר הכובש הגדול בתולדות נבחרת ישראל. קודם תגיבו מי לדעתכם ניצח. כשנבחרת אוסטריה מגיעה לארץ הקודש, נבחרת ישראל רושמת הופעות. אני ממליץ עליו בלב שלם! חלוץ נבחרת ישראל זכה לכבוד לאחר שקיבל את מספר הקולות הגבוה ביותר בקבוצה במסגרת הצבעת האוהדים, התייחס לכוונות הרכש לינואר (''אם יגיע חלוץ . אתלטיק בילבאו ניצחה 0:1 את אלאבס. שון ויסמן חוגג (רדאד ג'בארה) שחקני נבחרת ישראל חוגגים בטירוף עם וייסמן .

חלוץ נבחרת ישראל זכה לכבוד לאחר שקיבל את מספר הקולות הגבוה ביותר בקבוצה במסגרת הצבעת האוהדים, התייחס לכוונות הרכש לינואר (''אם יגיע חלוץ . שינויים פרסונליים בסגל נבחרת ישראל המתכוננת למשחק מול לטביה במוקדמות יורו 2020 (שישי, 21:45, שידור ישיר בכאן 11): ערן זהבי צעד עוד שני צעדים לעבר התואר הכובש הגדול בתולדות נבחרת ישראל. באימון הערב תורגל אותו הרכב, בו יש רק שני נציגים . שון ויסמן חוגג (רדאד ג'בארה) שחקני נבחרת ישראל חוגגים בטירוף עם וייסמן .

חלוץ נבחרת ישראל הבקיע בתיקו עם פונפרדינה. × ×'חרת ישראל: אלון חזן מ×
× ×'חרת ישראל: אלון חזן מ×"×'ר על עתי×"ו של ערן ×–×"×'×™ ×'-103FM from sport1images.maariv.co.il
אני ממליץ עליו בלב שלם! השחקנים אופטימיים ומאמינים כי אפשר לנצח את סקוטלנד. שון וייסמן מול יונתן כהן. אלון פיזיותרפיסט מקצועי, רציני עם ידיים טובות ונותן למטופל ביטחון שהכול יהיה טוב! קודם תגיבו מי לדעתכם ניצח. אתלטיק בילבאו ניצחה 0:1 את אלאבס. שינויים פרסונליים בסגל נבחרת ישראל המתכוננת למשחק מול לטביה במוקדמות יורו 2020 (שישי, 21:45, שידור ישיר בכאן 11): מואנס דאבור, שספג שריקות בוז מהקהל בסמי עופר וכבש את השער השני לזכות ישראל, ייפתח הפעם על הספסל.

אני ממליץ עליו בלב שלם!

חלוץ נבחרת ישראל הבקיע בתיקו עם פונפרדינה. החלום של בן ממן מגיל צעיר היה לכבוש עבור נבחרת ישראל באליפות אירופה. אלון פיזיותרפיסט מקצועי, רציני עם ידיים טובות ונותן למטופל ביטחון שהכול יהיה טוב! השחקנים אופטימיים ומאמינים כי אפשר לנצח את סקוטלנד. מואנס דאבור, שספג שריקות בוז מהקהל בסמי עופר וכבש את השער השני לזכות ישראל, ייפתח הפעם על הספסל. קודם תגיבו מי לדעתכם ניצח. באימון הערב תורגל אותו הרכב, בו יש רק שני נציגים . אני ממליץ עליו בלב שלם! היום הוא עשה את זה! כשנבחרת אוסטריה מגיעה לארץ הקודש, נבחרת ישראל רושמת הופעות. חלוץ נבחרת ישראל זכה לכבוד לאחר שקיבל את מספר הקולות הגבוה ביותר בקבוצה במסגרת הצבעת האוהדים, התייחס לכוונות הרכש לינואר (''אם יגיע חלוץ . חלוץ ויאדוליד אמור לקבל דקות כמחליף. שון וייסמן מול יונתן כהן.

שון וייסמן מול יונתן כהן. ערן זהבי צעד עוד שני צעדים לעבר התואר הכובש הגדול בתולדות נבחרת ישראל. מואנס דאבור, שספג שריקות בוז מהקהל בסמי עופר וכבש את השער השני לזכות ישראל, ייפתח הפעם על הספסל. חלוץ נבחרת ישראל הבקיע בתיקו עם פונפרדינה. באימון הערב תורגל אותו הרכב, בו יש רק שני נציגים .

שון וייסמן מול יונתן כהן. × ×'חרת ישראל: אלון חזן מ×
× ×'חרת ישראל: אלון חזן מ×"×'ר על עתי×"ו של ערן ×–×"×'×™ ×'-103FM from sport1images.maariv.co.il
חלוץ נבחרת ישראל זכה לכבוד לאחר שקיבל את מספר הקולות הגבוה ביותר בקבוצה במסגרת הצבעת האוהדים, התייחס לכוונות הרכש לינואר (''אם יגיע חלוץ . קודם תגיבו מי לדעתכם ניצח. החלום של בן ממן מגיל צעיר היה לכבוש עבור נבחרת ישראל באליפות אירופה. אתלטיק בילבאו ניצחה 0:1 את אלאבס. השחקנים אופטימיים ומאמינים כי אפשר לנצח את סקוטלנד. היום הוא עשה את זה! שון ויסמן חוגג (רדאד ג'בארה) שחקני נבחרת ישראל חוגגים בטירוף עם וייסמן . ערן זהבי צעד עוד שני צעדים לעבר התואר הכובש הגדול בתולדות נבחרת ישראל.

השחקנים אופטימיים ומאמינים כי אפשר לנצח את סקוטלנד.

שינויים פרסונליים בסגל נבחרת ישראל המתכוננת למשחק מול לטביה במוקדמות יורו 2020 (שישי, 21:45, שידור ישיר בכאן 11): אלון פיזיותרפיסט מקצועי, רציני עם ידיים טובות ונותן למטופל ביטחון שהכול יהיה טוב! השחקנים אופטימיים ומאמינים כי אפשר לנצח את סקוטלנד. מואנס דאבור, שספג שריקות בוז מהקהל בסמי עופר וכבש את השער השני לזכות ישראל, ייפתח הפעם על הספסל. היום הוא עשה את זה! חלוץ נבחרת ישראל זכה לכבוד לאחר שקיבל את מספר הקולות הגבוה ביותר בקבוצה במסגרת הצבעת האוהדים, התייחס לכוונות הרכש לינואר (''אם יגיע חלוץ . אני ממליץ עליו בלב שלם! חלוץ ויאדוליד אמור לקבל דקות כמחליף. ערן זהבי צעד עוד שני צעדים לעבר התואר הכובש הגדול בתולדות נבחרת ישראל. קודם תגיבו מי לדעתכם ניצח. באימון הערב תורגל אותו הרכב, בו יש רק שני נציגים . שון ויסמן חוגג (רדאד ג'בארה) שחקני נבחרת ישראל חוגגים בטירוף עם וייסמן . כשנבחרת אוסטריה מגיעה לארץ הקודש, נבחרת ישראל רושמת הופעות.

שון וייסמן נבחרת ישראל / × ×'חרת ישראל: אלון חזן מ×"×'ר על עתי×"ו של ערן ×–×"×'×™ ×'-103FM : השחקנים אופטימיים ומאמינים כי אפשר לנצח את סקוטלנד.. שון ויסמן חוגג (רדאד ג'בארה) שחקני נבחרת ישראל חוגגים בטירוף עם וייסמן . חלוץ נבחרת ישראל זכה לכבוד לאחר שקיבל את מספר הקולות הגבוה ביותר בקבוצה במסגרת הצבעת האוהדים, התייחס לכוונות הרכש לינואר (''אם יגיע חלוץ . כשנבחרת אוסטריה מגיעה לארץ הקודש, נבחרת ישראל רושמת הופעות. היום הוא עשה את זה! קודם תגיבו מי לדעתכם ניצח.

חלוץ נבחרת ישראל הבקיע בתיקו עם פונפרדינה שון וייסמן. אלון פיזיותרפיסט מקצועי, רציני עם ידיים טובות ונותן למטופל ביטחון שהכול יהיה טוב!